Mitt hjärta värker!

Åhh vad mitt hjärta värker och vad mina ögon fylls av tårar!!
Satt & läste på en blogg,
en blogg som tillhörde 2 föräldrar med ett barn som har cancer!  *gråter*
Dom vet inte än om han kommer att klara sig, sååå hemskt!!
Finns fan ingen rättvisa!
Dom skriver om vardagen & om behandlingen som pojken går igenom!

Man sitter här själv, en 2 barns mamma...
vad skulle man själv göra om man hamna i den situationen?
Förstår inte hur man skulle klara det!
Man blir sååå nojig när man läser om sjukdomar...
Jag som är så nojig endå!

Ivafall, så har jag vart sååå himmla duktig och rivit tapeter i Isacs nya rum nu!
Skulle ha gjort det för flera veckor sedan, men mycket har kommit imellan...*dåliga ursäkter*   =)
Jaja, kan inte hjälpas! haha!
Nu är vi igång ivafall.
Kommer att bli så bra!

Man lär ju tänka me huvet, inte arselet...
Isac & Bella fyller ju nu, bara att önska grejer till Isacs rum!! hahaha!!
Som sagt...huvet, inte arselet!!  ;)

Har inte fått sätt min sambo så mycket idag *trök*
Då han kom hem vid 17.00 tiden ifrån jobbet för att sen åka iväg på träning.
HATAR måndagar!!

Nu har jag pratat med min bror ivafall,
imån ska vi träffas.
Han ska hjälpa mig med min blogg...
Både denna blogg & min kommande underblogg!
Då jag suger dongar på att hantera en dator så är det lika bra!  =)

Jaja, skriver mer imån!
Love you all!!  *kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0