Nyklippt & kalas!

Ja, nu har jag verkligen klippt av håret!! hihi!!
Mitt lååååånga hår!!
Klippt lugg har jag också!  =)



Japp, så blev det!....   =)

Nu har jag ÄNTLIGEN fått min kjol och mina haremsbyxor!
Sååå underbart sköna.
Var riktigt nöjd med kjolen, den blir det vid nästa party tillfälle! =)


Idag var det barnkalas som gällde!
Det var Kevin (Tommys lillebror) som fyllde år!
Var helt inställd på att det skulle va igår, men icke så fel man kan ha!! haha!!
Jaja, det va trevligt ivafall!
Vi hade naturligtvis köpt den bästa presenten!! haha!! (Enligt Kevin)

Efter det blev det City Gross och sen hem!
Blev kassler me sallad! *mumma*
Blev så jäkla mätt!!  *rap*

Nu är det sova som står på schemat, ska bara betala in lite räkningar först!
Höres imån gott folk!
All my love to you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0