Nytt liv...

Nu känns det verkligen som om jag har nått botten!
Då man inser att man går runt och ser ut som ett jäkla '%¤%¤¤#!¤#¤)/&/&¤#&%¤#"¤#&  *phuuuu*...så vet man att det är dags att göra nånting åt det!

Nu är det på RIKTIGT!!
Känns helt underbart & jag känner mig verkligen motiverad denna gång!
Känner att denna gång har jag verkligen fixat till det!  =)

På morgonen blir det smoothis med bär & yoghurt, och en frukt på det...


Riktigt mumma...nyttigt också!
Kanske klättrar på väggarna här hemma snart av vitamin kick!! ;)

Efter det bli det lunch, bara något lätt...
Sedan middag...kött, korv, fisk....osv.
Men jag kommer inte att äta pasta, potatis, ris osv...,
utan till det så kommer jag att äta en ASGOD sallad!
Den håller en mätt aslänge!!   =)
Före varje måltid så kommer jag även att ät äppelcidervinäger (vilket jag ätit förr & funkar jätte bra på mig)
Varje morgon (då det finns möjlighet, har ju båda barnen) ska jag gå ut och gå min runda (7Km) & varje kväll!
Är ju såååå skönt att gå ut & gå själv med musik vrålandes i öronen.
Ta en paus ifrån mammarollen och få en chans till att fundera över livet osv...   =)

Denna gång VET jag att det kommer att gå vägen!
Sätter in före & efter bilder om ca 1 månad!!    =)
Nu ska jag fixa iordning min dotter för natten...
All my love to you!!    <3

Kommentarer
Postat av: MIke

Men lilla syster marlene! hur fan gör du smoothie!? haha HELT fel! haha de dära är yoghurt med isbitar... får visa hur du ska göra sen! pluss att du använder fel mixxer sak till den dära! du gör den med en annan som du skruvar fast på glaset! haha pucko! kram påre!

2009-07-21 @ 09:07:38
URL: http://mikeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0