Regn, regn & åter fucking regn!!

Okej, vafan är det här?
Vart FAN är sommaren?
Känns som rena rama hösten! *blahaa*

Sitter här ute på altan och trökar...
Min karl gav upp!
"myggigt & kallt"
Nähää!?  hehe!!

Idag har vi vart ute hos Jocke & Marie i deras stuga.
Var så sött!
Man blev ju lite sugen lär jag säga, men husvagn står först på listan! =)
Man minns själv hur mysigt det var när man campa med mor & far i husvagnen,
vill ju att mina barn också ska få dessa minnen!  <3

Åkte sedan hem vid 18.30 tiden, köpte med oss pizza på vägen hem! hehe!!
En fross dag ska jag allt ha! hihi!!

Satte oss sedan ute på altan och mös...en stund ivafall! hehe!!

När man pratar om trollen!
Nu kommer karln min ut, grannarna är påväg hit...
ska väll va social!
All my love to you!! *kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0