Sexblogg!!

Okey gott folk!
Nu har jag kommit hem ifrån mor & far,
vart och kirrat bloggen me bror!
Ska fortsätta imån...

Ja, imån ska jag även göra en underblogg,
en blogg som ENBART ska handla om sex, leksaker & lite till!
Kommer (försöka) även lägga ut en kalender på sidan,
där ni kommer att se om jag kan komma och hålla ett Lustparty hos er just det datum ni tänkt.
Kommer att skriva ut i den om jag e fri eller inte!

Ni kommer även kunna ställa frågor där jag kommer att besvara så gott jag bara kan!
Tycker verkligen att det här är jätte roligt!  *lovit!*

Jag kommer naturligtvis även hålla er uppdaterade om sexleksaker osv...
Det kommer även finnas info om sexleksaker & allergier!!
 Men undertiden får ni ha lite överseende!!  =)=)

Nu ska jag gå och duscha,
för att sen gå och sova!
Min Lotta kommer TIDIG imån på morgon foffe! (Alvins fel att jag säger foffe)   ;)

All my love to you!!

Me and one of my sweethearts!!!   <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0