Shoping!

Ja, nu har man handlat in lite nytt...
inte mycket, men ÄNTLIGEN får jag mina skor! =)
Senast torsdag kommer grejerna! *tjohoo*

Här kommer lite bilder på några grejer jag beställde!


Vill att dom ska komma NUUUU!!
Den som väntar på nå gott, väntar aldrig förlänge!!  haha!
Om ni bara visste hur billigt det blev!! haha!!
Rena skämtet!  =)

Ja, idag blir det inte mycket...jäkla skit väder ute!
Mamma var förbi en stund.
Min Lotta potta kommer snart också! *Tjohoo*
Var så längesen som vi träffades nu! =(

Ja, ivafall så har vi nog bestämmt oss för var vi ska gifta oss! =)
Blir en överraskning! hihi!!
Berättar sen när det verkligen är bokat!

Nej nu ska jag plocka undan lite...skriver mer sen!!
All my love to you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0