Igår blev ...

Igår blev det inget bloggande...som ni antagligen märkte! hehe
Hade faktiskt inte tid!
Va ut och delade ut en MASSA snuskgrejer!
Här är några av alla påsar!



Va så roligt att åka och lämna grejerna.
Folket sken upp som en sol! haha!!
Man kanske skulle ha en påse hemlevererad varje gång man är "nere" haha!!
(ja, inte DÄR nere, utan mår dåligt nere!)   =)

Var till Lotta en sväng på förmiddan, kollade på igelkottarna som hon & Magnus tar hand om!
Dom va ju bara sååå söta! =)


Var även och hämtade ut mitt efterlängtade paket från Asos!!
Såååå snygga skor!

Satt verkligen som ett smäck!  *happy*

Idag har det också vart fullt upp...
Har haft främmande av min mor & bror.
Satt och fika och snackade lite gojja...trevligt som vanligt!

Skjusade sedan hem min bror.
Fick min nya plattång idag också!  *tjohoo*



Den är verkligen super bra!

Var in på Willys efteråt.
Handla lite nyttigheter såklart!!

*Mumma*

Rev resten av Isacs tapeter idag också.
Ska nämligen vara klart tills på söndag,
då vi har kalas för mina 2 underbara ögonstenar!
Isac fyller 1år nu den sista, & Bella den 3:e!


Mina goungar!!   <3

Nej nu ska jag sova!
Höres imån!
All my love to you! 
*kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0