Elen dog! =P

Ja, som sagt var så var jag hos Mia idag.
Ruskigt skönt att komma hemmifrån!

Blev utan el här idag!
Precis när Älsklingen min skulle steka köttet så dog allt!! hihi!!
menmen, det kom tillbaks efter ca 10-15min igen.
Trodde jag skulle avlida!...var hungrig som ett djur!  =)

Kollade på filmen "Walk the line" idag,
va rätt så bra...en skön film!


Imån kommer Syrran, Jacob, Ammelie & Leon!
Lillfisen!
Han är ju sååå söt!
Jag börjar att bli babysjuk igen!  *ÄLSKLING!?*  Haha!!
Nä, inga fler barn här!
Har 2st nu, det räcker kanon fint!  =)
Ivafall så kommer dom för att äta och för att lämna Ammelie!
Ska ju till furuvik på lördag,
så jag tänkte då att hon kunde sova kvar då...så slipper vi åka till Hille på morgonen innan avfärden!


Nej nu ska jag sova...lär ju bara lägg ut en låt som lillebror sjunger! ...eller kanske 2!? hehe!!
All my love to you!!   <3


Lite dålig kvalle, filmad med mobil!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0