Vakna sent!

Ja, blev väldigt bortskämd idag!
Isac sov enda till 09.30 ungefär!  =)
Va så skönt att sova,
men det har jag ju vart bortskämd med i hela 3 veckor,
då älsklingen min va hemma på semester!  hehe
Om 4 veckor är det dags för älsklingen min att ha 2 veckor till med semester! *längtra!!*

Ivafall...
Klev upp vid 09.30,
klädde på barnen och tog det bara lugnt.
Åte sedan till Mia i korren (där jag är nu)
Skönt att komma hemmifrån!  =)

På lördag blir det ivafall furuviksparken med barnen.
Tar med oss Ammelie också!  (syrrans unge)
Ska bli jätte mysigt!
Åker så vi är där till öppning och blir nog där HELA dan!

Nej nu ska jag vara lite social med resten här!
Men skriver mer ikväll!
All my love to you!!   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0