Vin, Lotta & kalas!

Japp, i förrgår blev det vin & Lotta! =)
Satt ute på hennes altan och mös!
Hade jätte trevligt!!
Jag & Lotta har Alltid så roligt när vi partar!
Vi kom på vårt egna ordspråk också...
fattar ni något utav det?  
"fuck you if you don´t want it,fuck you but i do want it = älskar dej och jag älskar dej!"
Hahaha!!
Fan vad roligt vi hade!  <3

Nu har vi kommit längre med Isacs rum ivafall!
Var och kollade på tapeter idag!
Hittade en sån jäkla fin fondtapet!
Blir en randig, få se vad min man säger när han ser priset på den! hahaha!!!
Ska det va så ska det!  hehe

Ja, när karln min kommer hem så blir det bara till att åka iväg och handla inför kalaset!
Ska göra tårtor...haha...få se hur det blir!
Kommer ganska mycket folk, bara familjen består av ca:18 personer!
Sen på eftermiddan kommer kompisar med barn! *pust*
Men som sagt var, ska det va så ska det!
Lika bra att ta tjuren vid hornen direkt!

Kan inte fatta att Isac blir 1år!
Tyckte det va nyligen som man låg där och krysta! hihi
Bella min fisan blir hela 5år!!
Guuu va tiden går fort!

Mia & Peter kommer ikväll ivafall.
Ska fira barnen idag, då Mia har en massa kunder under helgen.
Men det gör ju inget! =)=)

Nej nu ska jag ta tag i saker & ting här hemma!
Måst städa & rensa lite!
All my love to ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0