Godmorgon Världen!

Steg upp för ett tag sedan.
Vakna av att Bella sa nå & jag bara sa "ja"...men jag vet inte till vad...
Plötsligt hör jag hur Bella skriker:   -Ja, du fick cecilia, du fick komma in till mig!
Jag ba: Men hallå! Du ska inte släppa in nån nu! (klockan var typ 08.00)
Så blir det om man inte lyssnar ordentligt på morgonen! haha

Idag ska jag åka iväg för att inhandla lite inför imån.
Ska handla lite grejer till morotskaka och sallad! *mumma*
Jag & Bella ska baka morotskakan, blev dunder god sist!
T.om Lotta som (vad jag minns) inte tycker om morotskaka annars, hon tyckte den va jätte god! =)=)
Medans kakan står i ugnen blir det bara till att beskära salladen!
Får bli nån lite mer grekisk =)=)

När Tommy har kommit hem från jobbet blir det till att åka och göra naglar!
Mina ser just nu för taskig ut! 
Blir nå tippar med färg idag.
Lär väl prova nånting annat, Mia får bestämma! =) *nästan helt själv*

Nej nu ska jag hoppa in i en dusch, tvätta av skiten! =)
Sen bär det av till affärn!
Höres senare!


   All my love to you all!!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0