Homeparty!! (sexleksaker mm...)

Ja, nu i slutet av månaden (juni, ev. tidigare) så börjar jag med homepartys!
Jag har redan fått bokningar,
så om du är intresserad så maila mig bara så kommer vi överrens om ett datum och tid! 
Mail:
[email protected]


                                                Ett Lustjaktsparty består av många skratt och mycket glada miner.

                                   Jag ser verkligen fram emot att få visa Dig och de övriga gästerna en del ur vårt

                                  produktsortiment som bland annat består av: potensringar, glidmedel, kondomer,

                                            knipkulor, leksaker, skämtartiklar, massageoljor, underkläder m.m.

                        Titta gärna in på vår hemsida http://www.lustjakt.se?referrerid=81440 , där du hittar hela vårt utbud.

                                    Ni kommer att få tillfälle att titta, klämma, känna, lukta och smaka på de produkter

                                    som jag har med mig. Beställningarna kommer att tas upp i enskildhet för att hålla

                                       total diskretion. Jag har naturligtvis tystnadsplikt och vi lämnar garanti på alla

produkter!

Jag tar inget betalt för partyna, men blir det alldeles för långt så tar jag ev. milersättning!
Vill du inte ha ett homeparty, men vill endå beställa något...
Klicka då in på länken ovan!
Tveka inte, bjud på en rolig kväll för dig och vännerna!!


                                          


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Hej!

Ska skriva ut de på min blogg å ragga lite kunder åt dig :)

Jag har ju bara fattiga kompisar så räkna inte med dom :P

//h

2009-06-06 @ 12:04:58
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0