En lördag full av dildos och annat! =)

Ja, som sagt var så har jag haft en blandning av bloggtorka och mycket att göra!
Så tyvärr blev bloggen lidande! =P

I lördags var det ett pinivini homeparty här hemma! =)
Det verkligen kändes å klämdes! haha!!
Snacka om att vara i heaven! 
kolla in bruden!

Snacka om att det blev liv när jag visa den självlysande dildon! haha!
Här kommer lite fler bilder...(men först en galen bild på mig såklart!! hihi )



Cissi upptäcker att det är 2 dildos i 1!! haha!

Här står Sofie, kan bara inte hålla sig borta från alla snoppar!! Haha!!

 Snyggaste brudarna!!  *Grrr*

Ja, vad säger man? haha!!
Hade sååå roligt!  =)

Nu kom min karl hem, ska kolla på film.
Blev inte mycket skrivet nu, men skriver mer imån! *kisses*
All my love to you all!!
P.s Klicka på bilden!! D.s
Sexleksaker från Lustjakt.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0