Inga skor, men bokat homeparty...& lite handling =)

Ja, jag vet att jag skrev att jag skulle sätta in bilder på skorna, men det får vänta ännu ett inlägg! =P
Ja, vad har dagen bestått utav!?.....vart me Lotta och handlat studentpresent till bror min, handla även in lite annat smått och gott! =)
Då bror min har flyttat ihop med sin underbara flickvän så köpte jag honom en "magic bullet"  hehe...
Jag vet att dom tycker om smothies, så vad kan vara mer perfekt och endå funka till så mycket annat?! =)
*Önskar er all lycka & tror verkligen på er kärlek*

Ivarjefall så åkte vi sedan hem till mig, drack ett par hinkar kaffe, snack snusk och rökte! =)
Hmm..vette fan vad det vart sen...mådde/mår illa, mår inte alls som jag ska! =(
Åkte ivarjefall sedan och hämmtade barnen på dagis, sen hem för att dona med min "homeparty" pärm.

Karln min jobba över idag och naturligtvis så ringde dom ifrån jobbet och undrade om jag hade lust att komma och jobba!  =(
Ja, vad gör man?
Kunde ju inte direkt dra ifrån ungarna, kommer nog fler gånger!  *tjohoo*

Hahaha!! Tror jag skrattar ihjäl mig!
Sitter och kollar på "Grannfejden"...vilka tomtar!! hahaha!!
Bråkar om 26 hundar som finns hos grannen...hahaha!!
När jag såg ena killen (grannen) så kunde jag bara tänka på en enda sak...SKOGSMULLE!!! Haha!!
Var bara gröna klädseln och svansen som saknades....likna även "rullerock" mohahaha!!

Jahapp!...var det dags att jobba i korren på söndag igen da!  =)
Mia ska ligga hemma och va bakis! hahaha!!!
Jobba!!jobba!!!
*allt jag kan för dig smulan*

Imån som sagt var så tar min bror studenten!
Är så jäkla stolt!
Han har vart så skoltrött så jäkla länge nu, och nu är det äntligen slut!
Starkt jobbat brorsan!!  <3
Efter att han har sprungit ut så beger vi oss alla hem till mor & far.
Där ska det ätas en massa mumma... *längtar*

Jaha...En småfull liten vän ringde precis...bokas lite lustpaty då!! *jippie*
Det blir lustparty & sedan krogen!
Ska bli fett roligt!
Man är väl inte mer än människa?! hihihi


Nej nu är det på tiden att lägga sig, farmor ska vika in baskern!!  ;)
Sleep tight!
All my love to you all!!   <3

Här kommer även snusklänken! hihi  ;)
Kommer att sätta ut den efter varje blogg inlägg! *kisses*

http://www.lustjakt.se/?referrerid=81440

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0