Grattis till lilla mig!


Grattis! Grattis!
säger jag till mig själv!! =)=)
Idag fyller jag hela 27 UNGA år!!
Fattar inte att tiden går sååå jäkla fort!
Idag blev det bara lugnt, hade inget främmande, utan alla kommer under HELA helgen!
Blir smörgåstårta och lite fika...   =)
Av min älskade fick jag underkläder! *Grrrrr*
Undra vad han vill att jag ska göra med dom?? haha!!  ;)


Älskar dig Sickan!!  =)
Är så glad att jag får ha dig i mitt liv, att fått bilda familj med dig!
Du är det underbaraste och finaste man kan ha!! (förutom barnen da! hehe!!)
Vi har gått igenom så mycket tillsammans, klara vi d så klarar vi ALLT!!



Snart kommer den efterlängtade maskeraden!
Ska bli askul!
Kul att få se hur alla människor kommer att se ut! hihi

Fyfan! Är verkligen tom i bollen idag...
Sätter in lite kort på barnen och mig, från dagens solstrålar!!! =)



såååå skönt me sol!!

Skriver mer snart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0