Idag...

Börja dagen med att vakna av Isacs gnäll och Bellas mprgon sång! *härligt*
Var bara att kliva upp 07.00 för att ge Isac mat.
Har inte gjort ett jäkla jota idag...eller jag har vart smått huslig och städat, tvättat i min nya tvättmaskin har jag gjort också!! =)....Me verrrrrrry nöjd!
Sitter och funderar på mitt dåliga angegemang till utgången som lät såååå stort för ett tag sedan!
Hur lat får man vara igentligen?? hehhe
Nya tag på måndag!
Kom faktiskt saker & ting i vägen förra veckan  =(

Helgen, ja, vad består helgen av?
En massa jäkla gos och mys med min underbara karl!!
Är ju så äckligt nykär!! 

Blir väl lite fredags mys med barnen först!
Var sååå himmla sugen på att gå ut me brudarna imån, men men...borta bra men hemma bäst!! hehe!!
Får ta´t  nån annan helg!
Få se vart helgen leder...

Har äntligen beställt lite kläder!
Man mår ju så bra av att få köpa kläder, få känna sig fräsch och lite kvinnlig igen!! hehe!!
Köpte lite smycken osså....såååå nöjd!
Sitter å inväntar det stora paketet!!!  =)=)  *jippie*
Nej nu ska jag börja med mat...suck!
Kramizar på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Britta 2

Tusan när knäppte du det där kortet på mej??? HAHA

2009-03-13 @ 21:56:51
URL: http://froggylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0