Inget vettigt!

Har inget vettigt att skriva...Hmmm, som om jag har haft d på hela bloggen då? hehe!!
Helgen bestog väll inte av så mycket.
Myste lite med min älskade på fredagen, lördagen blev det Ikea...handla lite smått till köket, även hissgardiner! =)
Åkte sedan till korren (Mias kiosk) och lämna av Bella, skulle följa med sin älskade faster hem dåra! ...å ingen blev väll lyckligare än Bella!! =)=)
På kvällen blev det 2 filmer på raken!! (helt otroligt att farfar orka va vaken!...min sambo alltså! hahaha)
Sedan blev det sängen!
Åhhh nä mina kära, inte på d viset som ni tänker på nu!! =P
Vakna runt 10.00 på söndagen...åkte och hämta min  lilla Bella igen...hitta även min tatuering i en tattoo tidning hos Mia!! =) *me verry happy*
Ska göra min en tatuering på hela sidan av magen , ska inte va speciellt skönt säger många!! =)
Men klarar man av att föda barn..2ggr dessutom ...då klarar man fan nog av en tatuering också!
Sedan blev det inte så mycket mer...en tidig kväll me korsord! =)

Måndag idag...har bara latat heeeeeela dan! =)


Visst, plockat lite disk osv...men annars så har det nog fan vart soffan mesta dels av dan!

Imån blir det bara till att kliva upp i tid, då jag ska skjusa Bella till dagis och för att sen åka ut till min kära mor för en låååååång promenad! *skönt*
Lilla Isac har ivafall bytt till sittdelen i vagnen nu, vill vara med och se hela tiden!
Mammas stora killen!!
Är så roligt när dom lär sig nytt!
Annars så händer väll inte så mycket...sitter mest och bara lääääängtar till maskeradfesten!!

ska bli så jäkla roligt!
Beställde djävulsdräkten ivafall! =)
hottihott baby!
Sätter ut lite kort sen!
Nej nu ska jag gå och sova, eller göra mig redo för sängen ivafall!
All my love too you out there!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0