Ja, jag vet!!

Ja, jag vet....har inte skrivit på evigheter!'
Har vart så mycket nu på sista tiden =) ...har liksom inte hunnit med riktigt!  =(
Tänkte börja med att sätta in kort på mina underbara barn!!  =)=)


mammas gofisar!!

Tiden går sååå otroligt fort!
Man märker på barnen hur gammal man börjar att bli!! =P

Ok, veckan som har gått....
Har planerat för maskeradfesten som ska äga rum den 28/3.
Blev 60pers som skulle bjudas, men vi insåg att det skulle bli bra dyrt...så vi strök 10 st!! hahaha!!!
Ska bli sååååå jäkla roooooooolig!!
Jag hoppas nu bara att folk kommer, bli fett besviken annars!   =(
Har en FET jäkla överaskning till all!
Skriver om det efter festen!! =)=)
Blir en massa lek....
Håll i er brudar! Isbrytan blir en asrolig sång lek.
Man sjunger en visa, och efter varje visa så sätter man på sig en ny sak....tillslut så kommer man att vara lika snyggve som dessa.....Hmmm??.....MONGON???



så jäkla vackert!! Hahahahahaha!!!
Om inte detta bryter isen mellan de människor som inte känner varandra, ja, då vette fän!! hihi!!
Blir fler lekar och tävlingar...kommer bli så roligt!

Den 4/4 fyller även min pussgurka Catrin år!
Ska åka på bad, äta gott, dricka och sen parta! =)=)
Ska bli väldigt trevligt och roligt, ser jag verkligen fram emot!

Annar så har jag vart ute och flängt mycket denna vecka.
Har vart skönt att bara va, göra d man vill...man blir ju så pigg!

Har precis kommit hem ifrån "Britta 1"
Vi har spelat lite gura och käkat ekkil godis!
Lyckades ÄNTLIGEN att få 100% på en jäkla låt! Mohahaha!!

Är helt TILT i skallen just nu, klockan tickar när man har roligt!
Ska gå och sussa nu, men skriver mer imån när hjärnan sitter på plats!!
All my love to you out there!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0