Snart helg!! =)

Jipppie!! Snart är det helg! Snart är det lördag! Snart är det maskeradfest!! Tjohoooo!!!
Min sköna sångröst bara väntar på att få skråla sönder högtalarna!!  =)
Ska bli såååå jäkla roligt!
Jag och Lotta ska ut imån för att handla alla tillbehör, fixa lite mer me lekarna!
Sen kommer ju den STORA överraskningen på lördag också! =)
Ingen vet, bara jag å alla kompisar typ!! hahaha!!!
Berättar på söndag vad det är!! =)
Wish me good luck!!! 

Innan festen ska vi samlas några stycken för att bada bastu och dricka lite bira! *mumma*
Äta som en gnu innan ska jag göra, kan ju inte däcka på min egna fest....igen...först utav alla också dessutom!! hahaha!!
Nej nu ska jag tamefan hålla ut hela jäkla kvällen...fram till morgon kvisten!! hihi!!
Kul ska det bli ivafall! =)

Ja, nu i veckan eller senast nästa vecka kommer soffan också!
Kommer ju att bli såååå fiint i vardagsrummet!
Har väntat så länge på det här nu.
Sätter in lite före-efter kort sen =)

Nej nu ska jag klubba igen mina små blå!
Sov så gott allihopa!!
Peace out!!                   

Kommentarer
Postat av: Bernt Osis

hoho vad är den stora överaskningen på lördag för nått? säg lovar att inte säga till nån.

2009-03-26 @ 18:58:14
Postat av: Amish Bitchen

Pullan...du kan äta en hel oxe du kommer iaf däcka först av alla!! haha! love ya Pöss

2009-03-26 @ 22:29:38
URL: http://froggylove.blogg.se/
Postat av: emma

nu vet jag också hemligheten! :D

2009-03-28 @ 00:07:15
URL: http://eemapettersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0