Äntligen!

Ok, nu är jag VERKLIGEN klar med städningen!   =P

Tog bara nån dag! haha!!

Men nu är det verkligen rent hus här hemma, tror inte jag har missat ett jota, har gnidit & gnott i varje hörn och vrå!  =)

*klappar mig själv på axeln*

Har annars inte hunnit gjort något idag, har bara vart hemma och städat!
Imån ska jag UT, inte krogen ut...utan jag ska gå utanför dörren!!!   =)
Har fan inte gjort något vettigt på...Hmm...???....EVIGHETER!?!??!!?

Mia kom hem idag *jippie*
Ska ut till korren imån och hälsa på!
Hon har vart och pluggat till "nageltecknolog"...eller det heter ju inte det numera, utan det heter "nagelterapeft" hahaha!!
Så nu har ju Mia gått och blivit märkvärdig också! hihi!! ;)
Så glad för hennes skull!!
Innan jag åker ut till Mia imån så ska jag ivafall lämna dotter på dagis, sedan blir det hem för att hämta vagnen till Isac och sen ta en låååång promenad!
Lär fan påminna min karl om att kolla hörlurar åt mig till min MP4.
Man kommer ju inte ner på stan så ofta nu för tiden! =P
Om jag bara har musiken så kan jag gå ut & gå hur långt som helst!!
Väljer bort fet mat nu ivafall (Max, Pizza osv menar jag)
Karln min var på innebandyträning idag.
På vägen hem köpte han med sig mat, han pizza & jag SALLAD!! (ok, fubba me dressing! hihi!!)


Jaha, på fredag ska jag va barnvakt åt Sofie & Andreas ungar....fick världens bästa betalning!, en tatuering gratis!! Hihi!!Så snart ska jag äntligen få tatuera in mina älskade stjärnor!!                                   
  såååå snyggt! =)
Kan ju gömma dom i mina STORA trosor sen när jag blir tant! haha!!
Ska bli roligt att se hur den 4:e & 5:e stjärnan kommer att gömma sig i hullet! haha!!   ;)
Kan ju påminna er om att jag som sagt var redan har mina 2 barn och karl!! hahahahaha!!!

Nej nu ska jag försöka sova, har en lång dag framför mig imån!
All my love to you all!!
Peace out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0