CV & Personligt brev

Jaha, sitter man här och har precis skrivit klart mitt CV & personliga brev...*jippie*
Trodde jag aldrig skulle bli klar!
Har nämligen sökt jobb till "Media market", det som ska öppna i Valbo.
Är en hemelekronikedja!   =)
Ska dit på intervju imån!  *nervös*
Skulle va fett roligt attt få börja jobba där!
Nytt jobb, nya möjligheter och ett ställe där man kanske kan kämpa lite för att få komma upp i posetion!
Jag är/var Assistent manager på Subway, blev tillfrågad om jag ville bli butikschef...TACK men NEJ TACK!!!
Haha!!
Inge att klättra vidare inom tycker jag!
Vi är så få tjejer som är kvar sen start (så trökigt)
Springer mest en massa småglin där som inte vill jobba igentligen! *fett trött på dom*
Visst, det är "bara" Subway, men vi har där, lik som alla andra jobb ett RIKTIGT schema, ett schema som SKA följas!!
Dom flesta som har kommit dit tror att dom kan komma & gå som dom vill typ! *STOPP*

Om jag Skulle ha turen att få ett jobb på Media Market så skulle jag endå inte kunna lämna mitt Subway!
Jag skulle absolut inte sakna arbetet, men brudarna! (Mina älskade subbor)   =)
Skulle jobba kvar som extra isåfall, men i detta läge så tror jag inte att jag kommer att ha en chans på Media market, men ger det en chans endå!
Kan ju inte få mer än ett "nej" av dom, livet går då vidare!  =)

Ihelgen var jag på fest!  =)
Sluta med katastrof, så jag orkar inte skriva om det!  *booooring*
Den kommande helgen ska bli asrolig!
Jag, Sofie, Mia & Ulli ska parta....sååå kul ska det bli!   =)
Har fan så mycket roligare ute i buschen än i stan!   *That´s it!*

Ska gå och lägga mig nu, har mycket att kirra imån!
Men jag ska försöka hinna skriva imån med!
Sleep tight!
All my love to you all!

(Lite kort från i fredags!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0