Det va helgen!

Jaha, då har helgen passerat!
Vart en kort helg, jag jobba i Mia & Nennes butik lördag & söndag.
Just då det ska bli som varmast naturligtvis!  =P
Imån hoppas jag att det blir en skaplig dag ivarjefall, så man får steka sig i solen & få lite solexem!  =)
Blir det lika varmt som idag, då blir det verkligen stranden!
Tänkte jag skulle dra med mig Lotta och kidsen! =)
Hahaha!!! Tänka sig...JAG i en bikini! Mohahaha!!
Hur länge får man igentligen skylla på att man har vart gravid?!  =P

Ja, det har vart lite segt i kiosken, då värmen kom så kom det inge folk!  =(
Igår (lördag) så gick det ganska fort, men idag var det segare!
Sitter och röker som faaaaan när jag är där själv! hehe!!
Jaja, vad gör man inte för sina nära & kära!?   *Love them*

Isac har börjat bli mer stabil, han står hellre än sitter.
Jag tycker dock att han ska lära sig att ta sig upp från liggande på mage till att sitta först...innan han ska lära sig att stå! hehe!
Bella min älskade Bella...lika envis som mor sin!
Hamnar i duster lite då & då, men hon är ju fortfarande MIN ÄLSKADE LILLA BELLA!!! *mami love you*
Är lite enklare att vara ensam med barnen på veckorna då det är sommar & barnen kan vara ute.
Bella är ute hela dagarna, snacka om att hon däckar snabbt på kvällarna nu mer...
Är gnäll ifrån henne varje kväll, då hon inte alls är trött & vill absolut inte sova...2min senare....Zzzzz!!!  Haha!!

Snart är det Tisdag.
Ska ta ungarna på Cirkusen som kommer till Gävle då!
Bella blev sååå lycklig!
Tänkte vi även skulle ha åkt till furuviksparken på lördag, men Tommy ska på Dhl fest då, så det får vänta antar jag, åker kanske till leklandet istället beroende på vädret!  =)

Älsklingen min fyller "gammal gubbe" på kommande söndag! =)
Ja, han fyller hela 29år!! *hipphipp*
Kanske skulle ge honom en gammal skosula i present! hahaha!  ;)

Idag har jag inte så mycket tankar & funderingar...är mest trött! *tom i skallen alltså*
Nej nu ska jag sova, ska upp i tid imån för att åka till doktorn me Bella b.la!
Sooo.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0