Fredag! =)

Jaha, då var det som sagt var fredag då! =)
Ska sitta barnvakt åt Sofie och Andreas...åh jag får en tatuering för d!! =)=)  (me happy)
Är nervös redan nu!

Sitter och trycker på tangenterna med mina nya naglar, så ni får ursäkta om det är en massa stavfel! hihi
Är ganska ovan, var inte igår man hade så här långa naglar!
Var igår till Mia i hennes lilla studio???  hihi....var dit och gjorde naglarna ivafall.
Var så roligt att få bli ompysslad, så skönt!
Dags för en makeover nu tror jag!
Har gått i mina myskläder länge nu, blir lätt att man slappar till när man bara går hemma och är mammaledig.
Men nu är det slut på det!  =)

Idag bestämde sig min son för att vakna 07.30...så det var bara att kliva upp med ett leénde på läpparna, prata lite "dadda" och göda min lilla tjockis! hihi
Han är så gulligt knubbig!!
Dotter min var inte alls så knubbig när hon var 9månader, men då rörde hon sig mer än Isac...han bara sitter och latar sig igenom livet just nu! =)
Rätta gjort tycker jag!! haha!!
Min lata lilla korv...som skiner upp som en sol då han ser sin älskade syster!
Mina älskade barn!!

Lotta stack också in sitt huve här idag! =)
Hon och Alvin kom på lite kaffe & lek.
Alltid lika roligt!
Prata livet är aldrig fel!  =)

Som sagt, på tisdag ska jag jobba igen! *äntligen*
Ska efter jobbet åka och jobba lite extra i Mia & Nennes butik också!
Mia har en kund (Sanna) så jag hoppar in så att Mia kan fixa hennes naglar (igentligen skulle Mia jobba)...men vad gör man inte för sina nära & kära!!
D man ger får man tillbaks, tacksamhet!!

Är så glad över att jag har mina vänner, dom är så jäkla underbara allihopa!
Ställer upp i vått & torrt!
Love you my friends!

Jaha, helgen består väll inte av så mycket, arbete på gården våran, alltid lika roligt! *NOT*
Är det varm & soligt så är det väll lite mer tacksamt, får man lite färg på sig också.

Sitter nu och väntar på att man sambo ska komma hem, ska äta vofflor! =)
Bella blev verkligen glad ivarjefall!
Jag personligen är väll inte helt såld på just vofflor, pannkakor osv...lite för slibbigt för min del...men man lär ju offra sig för laget! =)

Nu vakna min son, ska väll gå och ta upp honom.
Skriver mer imån, ev redan ikväll!
All my love to you all!!

En bild på mina naglar! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0