Guitar Hero = INTE Lottas spel!!!! ;)

Japp, sitter man här och är barnvakt...hos sofie alltså! =)
Lotta är också här, lyckades at lura hit henne!! hehe!!
Vi står och lirar lite gura...hahahaha!!
Synen av Lotta...HAHAHAHAHAHA!!!
Hon är ju sååå sexig när hon står här och plippar på knapparna och försöker att få star power! hahaha!!
Hon sa at det va nå fel på gitarren, har nog aldrig stött på nån som inte har lyckats slå igång starpowern när man höjer gitarren...men då ska jag tala om för er mina vänner....att Lotta HON KAN!!!!! hhahahaha!!!
Min älskade fisan!!
ÄLSKAR DIG MIN VÄN!...UTAN DIG INGEN MIG!!   =)

Jaha, man kanske skulle fylla på kaffekoppen och ta sig en smoke!
Hej hopp allihopa!

                                   All my love to you!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

du, det är nåt fel på guran..jag lovar!!! faktiskt :/

2009-05-08 @ 22:24:50
URL: http://froggylove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0