Helgen...

Jaha! Då har helgen passerat!
Har inte skrivit på ett par dagar, har inte haft tid!
Helgen bestod utav party hemma hos Mia & Peter!
Jag & Sofie åkte dit. =)
Hade sååå roligt!
Man är inte van med att skratta så mycket som man gör där, så man får ju så jäkla ont i kinderna av allt flin! haha!!

Hmm...Vad har annars hänt!?
Har faktiskt var så duktig att jag har renasat bort ogräs mellan gångplattorna på tomten våran, spola även av! =)
Sedan rensa jag även rabatten på framsidan, så nu är det bara rabatten på baksidan kvar.
Är ju så skönt att ha fått det gjort!

Idag har min karl vart sååå duktig, han har slitit bort all trall på framsidan! =)
Nu ska det bli nytt & fräscht!  *jippie*
Sedan blir det baksidan!

Jag har idag plockat undan här hemma, åkte me Isac till BVC, då lilleman väger hela 11,1kg!!
Han är ju bara 10månader!! hihi!!
Mammas tjockekorven!
Var iväg runt 17.00 tiden till Mia, gjorde mina naglar! *såååå fina*
Kommer kort sen!
Är du sugen på att göra så skulle du passa på nu!
Mia tar endast 250:- just nu!
LÄngre in i bloggen min finns priser, telenummer och adress!!
Skynda dig!!

Nej nu ska jag ut och röka min natt cigg, sen är det SOVA som står på schemat!
All my love to you!! *pöss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0