Jäkla känsla! =/

En känsla av tomhet & ensamhet,
en känsla av saknad...
Var kommer denna känsla ifrån?
Jag vet att jag aldrig kommer att förstå,
förstå var den beror på!
Ibland kan det vara så frustrerande!!
Denna känsla bara kommer & går...



Idag har jag vart på jobbet!
Var sååå underbart attt få jobba, va social & bara va!
Var roligt att träffa brudarna igen! (Annika & Sofie)
Få se när jag kan jobba igen, är ju sååå drygt att skjussa runt på Isac för att få åka och jobba.
Isac börjar inte på dagis fönns den 25/8! 

Ivarjefall så jobba jag idag, efter jobbet var det bara att hämta Bella på dagis för att sedan åka ut till Mias korre!
Mia skulle göra naglar, så jag hjälpte henne med butiken undertiden! =)
När allt var klart fick Bella lite nagelack och blingbling på sina naglar! *snacka om nöjd*  =)
Har sån tur att vi får ha Mia & Peter i vårt liv! *love you*

Efter korren åkte vi och hämta Isac som va hemma hos mormor & morfar.
Stanna kvar på lite mat och kaffe, sedan bar det hemåt!
Klockan va redan runt 19.00 när vi kom hem, så för barnen var det bara bums i säng!  =)
Karln min åkte på träning och jag softa i soffan!  hehe!

Nu är klockan alldeles för mycket, ska upp med barnen imån för att lämna Bella på dagis.
Men jag ska försöka skriva imån!
All my love to you all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0