Me & him!

Me & Him....Me & my greatest love!
Är nu snart 3år sedan sen vi blev "ett"
Vi blev ett team!!
Vi har verkligen gått igenom mycket sen dess!  *tacksam*

Av allt vi har gått igenom tillsammans så har jag lärt mig så mycket!
Är så tacksam för att min älskade har stått ut!!   =)
Mina tidigare förhållanden var inte alls bra!, jag blev sjuk i det jag levde i & medberoende till personen jag då levde med!
Jag märkte snabbt i mitt & Tommys föhållande att mina tanka, funderingar, mitt leve var "konstigt"
Vi hade så olika prioteringar, tankesätt & värderingar! 
Jag hade lärt mig att saker & ting skulle vara på ett vis men i själva verket så var det absolut inte så det skulle va!
Min ÄLSKADE sambo lärde mig hur det var att ÄLSKA, PÅ RIKTIGT!! 

Aldrig har jag kännt en sån enorm kärlek till någon! (trodde jag hade)
Men jag var bara sååå tillvriden i huvet, så rädd för att vara själv pg.a så många omständigheter!

Se här!
Här sitter jag nu!
Jag har en underbar sambo (som jag nästa år ska få bli hans FRU INGEMANN)   =)
...jag har 2 helt underbara barn och ett fint hem!
Jag har ett jobb som jag ivarjefall trivs någorlunda med (Älskar peronalen)
& ett underbart liv!
Jag skulle aldrig kunna begära mer!
Jag har aldrig vart så stabil i mitt liv som jag är nu, och mycket har jag att tacka min ÄLSKADE sambo för!

Var rädd om den ni älskar!!
Vad är viktigt för dig, för honom/henne!?
Vad gör er lycklig?
Vad gör honom/henne lycklig?

Jag vet att jag ska göra allt för att min älskade ska vara lycklig ivarjefall!
Jag ska stötta honom i det han vill och tycker är viktigt! (även om jag inte själv tycker d, men HAN blir glad av det & det gör mig lycklig)
Jag ska verkligen göra allt jag kan!
Jag ÄLSKAR dig min älskade Tommy!!   =)


Kommentarer
Postat av: Cissiluu

Underbart att se och höra att du är lycklig!! :-) All lycka önskar jag er!

2009-05-21 @ 10:56:21
URL: http://cissiluu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0