sexleksaker osv...

Om jag skulle börja sälja sexleksaker mm... (t.ex underkläder, oljor osv...)
skulle det då finnas något intresse ifrån er att vilja ha homepartyn?
Jag vet ju att lusthuset på stan har det, men dom tar betalt (minns inte hur mycket)
Jag tänkte att jag skulle kunna sträcka mig till att åka en bra bit (ev. avgift på bensin om det är i t.ex Gävle-Falun)
Jag menar, det blir ju soppa pengar att sitta och åka fram & tillbaks från Gävle & Falun!
Men sträckor till t.ex S-viken, hofors osv är ju lugnt!
Om nån läser detta & känner att DU skulle ha ett intresse i att ha homeparty, då kan du väl skriva en kommentar?!  =)

Tänkte jag skulle kolla hur stort intresset är just här & på Facebook bara...om det är värt att börja med det!
All my love to you all!!
  *kisses*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0