Min modiga lilla tös!!

Ja, idag vaknade jag av att min älskade dotter väckte mig.
Hon sa att hon hade kissat blod!   =(
Flög upp ur sängen och gick till toan, mycket riktigt var det blod! *nervös*
Ringde till HC och fick komma dit på eftermiddan.
Trodde hon skulle ha urinvärksinfektion...men icke!
Läkarn kände & klämde på magen men inget som gjorde ont eller så...min lilla tös!
Hon var sååå duktig!
Eftersom att han inte hitta något så skulle vi komma tillbaks på måndag mellan 08.00-11.00 för blodprov!
Bella undra vad det var (att ta blodprov) så jag berätta för henne, men att vi hade fått ett plåster som heter Emla och att det då inte kommer att kännas....då säger bruttan:
- Åhh, va coolt mamma!!
Hahaha!! Min lilla tös!
Tror inte att det är något allvarligt, då hon är pigg som en lärka...men man kan ju inte sluta tänka på vad det kan vara!! =(

Efter HC
åkte vi hem till Lotta & Magnus.
Dom hade Isac medans vi var på HC...
Var dit och drack upp deras foffe!  =)
Sen vart det bara hem för att äta!  *mumma* (lax, potatis & sås)
Precis vad mina smaklökar ville ha!!

Tommy är nu på fotbollsträning, då dom skulle träffas ett tag idag för att latcha lite bara.
Igentligen (om jag fatta rätt) så skulle inte träningarna börja fönns om ca:2 veckor!
Ska faktiskt bli roligt att gå & kolla på hans matcher! *go Tommy!*   =)
Sitter och ska till att skriva ett Cv och en jobbansökan!
Såååååå tråkigt! men måste man så måste man!  *blaha*

På tisdag är det dags att gå på intervju för Media Market...är MÅNGA som ska komma, men det är väll klart att JAG får jobbet!! Hahaha!!
Jag bara MÅSTE ha jobbet!!  =P

Nej nu är det dags för film!
Sleep tight and sweet dreams!!
All my love to you all!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0