Annnan tatuering!

Ja, idag är det onsdag...eller klockan har ju passerat 00.00 så det är ju torsdag!  =P
Idag har jag faktiskt städat igen, fick nå ryck och bara satte fart här hemma!
Har vart sååå glad hela dan, allt har liksom  bara flytit på och det känns skönt!
Tänk vad allt blir enkelt när man är på bra humör!!   =)
Mia kom hit idag också.
Bjöd på mazariner & muffins!!   *mumma*

Var till Malin & Johan idag också.
Deras dotter Unni fyllde hela 10år idag!!
Fattar inte hur fort det går alltså!
Minns det som igår då hon var bara va något år!
Vart tacos & tårta där borta!....precis vad mina bilringar vill ha!! Hahaha!!

Hör just nu hur min dotter ligger och pratar i sömnen...hehehe...
Min lilla ängel (fast en emil acktig än)  hihi

Har även suttit och funderat på mitt val av tatuering...
Min kära sambo tyckte inte att jag skulle ha den med stjärnorna ivarjefall dåra....
Så nu har jag hittat en annan som jag ska ha!!!   =P

(Jätte dålig bild)


men den till vänster ska jag ha på sidan av ryggen ivarjefall!!   =)

Sååå super fiin! 

Kände verkligen att det va jag!


Var förbi hos Sofie för en stund sedan, var dit med bilden på tatueringen (tidningen alltså)

Yasin vara där (tatueran)

Var dit med bilden till honom, så att han kunde skissa av den till en större!  =)

Så på fredag smäller d!

TatueringAB blir det då!!!    =)


Nej nu ska jag sova, fattar inte varför jag skriver i bloggen på nätterna...jaja, lättast då!! =)
All my love to you all!!....and sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0