fucking städning!

japp!
Idag har man tagit resten av den jä-a fucking städningen...eller nästan!
Har lite kvar att göra bara, men det går fort!!   =)
Är ju så förbannat trökigt, men lär göras! *blahaa*

Ja, som ni ser så har jag inte fortsatt på min blogg med nån förändring!
Orkar inte ta tag i det än (lär tracka bror) haha..
Slippa tänka själv...Loveit!!!!    =P
 Har vart ut och gått med min lilla Lotta idag, snart är bikini 2009 här...och jag är ju sen som vanligt! haha!!
Jaja, sitter säkert här endå...el? hihi

Ja du, Mia är nu på sin kurs...naglar! *mumma*
Nu får hon "jallajalla", vill ha mina naglar NU!!!  ;)
Tänker åka och tracka henne i butiken nu så fort hon jobbar, alltså på torsdag då!

På tisdag nästa vecka börjar sröjobbningen igen *skönt*
Behöver verkligen dom där extra pengarna nu när man går på "lågpenningen"  *ryser*
Suger så styckt!!
Hur fan har dom tänkt sig att man ska klara sig på 4158:- under en hel jäkla månad...ok, vi klarar oss...men tänk på dom som kanske är ensamstående och så, hur fan ska det gå????
För vad jag förstår så är det 4158:- som gäller för ALLA när man går in på "lågpenningen" eller är jag helt ute och cyklar?!
Jävla Sverige!! =P
Allt blir bara sämre & sämre för fan!
Jaja, inget jag kan göra åt precis, jag är bara glad över att jag har min familj och mitt jobb att återgå till (så svårt som det är nu att få jobb)
Är så roligt om nån skrattar åt att man jobbar på "subway"...nån som inget jobb själv har!! *känn på den miffo*
Ska fan vara glad över d jobb man har i dagens läge, jag håller hårt i mitt än sålänge ivafall!!
(Hellre kastar jag bröd runt omkring mig än att torka gammla kärringar i röven!!! hahaha!!)

Nej nu ska jag gå och nana!
Orkar inte hålla upp ögonen mer, har kämpat me ögonen in i det sista (har väntat på torktumlarn)
Sååå....see ya all!
KISSES!!!

Kommentarer
Postat av: gds

Är man smart tar man ju i början ut några S-dagar och sedan några L-dagar.. för att man i slut ändan inte ska sitta med bara L-dagar kvar, eller att inte ha några dagar kvar alls när barnet blir 1 år :)

2009-05-14 @ 06:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0