Vindruvor, jordgubbar, film,karl & ett jävla väggord!!

Japp!
Vindruvor och jordgubbar blev det igår kväll...självfallet en film me karl min också! =)
Min älskade!
Love you sooo much!
 
Mumma!!   =)
(Tommy fick 1 jordgubbe) haha!!
Kolla ivarjefall på filmen "Mother of tears"  (tror jag den hette) haha!!
Var inte så bra, men fick gå endå!  =P

Idag har min älskling vart ledig! *wiii*
Jag sov till 12.00 (morrr)
Gick upp och gjorde typ ingenting på ett bra tag!
Slappa lite i soffan.
Städa & tvättade...
Efter ett tag fick jag en ide (igentligen igår) och som vanligt när Marlene får för sig något så ska det ske NU!!  =P
Denna gång skulle jag göra väggord på en tavla!  =)
Bilder kommer här!...hehe!


 
KLAR!! haha!!
Vart väl inte så rakt, men det syns kanske inte om man inte tänker på det! =P
Ska måla i den 1gång till...hade inte vanlig färg hemma! haha!!
Man tager vad man haver!

Har faktiskt inte hunnit gjort mer idag...
Kollade på film...vette fan vad den hette, rätt ok ivarjefall!
Men nu måste jag tyvärr gå och sova, ska fixa och dona en massa imån!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0