Ingen docktor!

Nä, det blev ingen läkare idag! *suck*
Så här var det...
Jag ringde till min HC för att boka tid till min läkare,
men sa även att det går bra med nån annan.
Jag fick prata med världens mest grinigaste bitch på hela HC tror jag!
JÄKLA KÄRRING!!
Jag förklara för henne hur det låg till,
att jag det senaste 6 månaderna inte har fått sovit ordentligt,
att jag är vaken till allt i mellan 04-07.00 på morgonen.
Jag sa även att jag verkligen har försökt med ALLT & att jag inte orkar mer.
Jag är slut både fysiskt & psykiskt!
Nu jäklar ska ni få höra vad kärring jäveln sa!
Hon ba: "Ja, men han skriver inte ut nå sömntabletter ivarjefall!
Du måste försöka lösa det här på egen hand.
Återkom på måndag"

Snacka om bitch!
Jag bara brast i gråt efter samtalet!
JAG ORKAR INTE MER!!!!
Jag fattar inte hur hon kan vara så jäkla känslokall!
Vad trodde hon, att jag var ute efter att få knapra piller!?
Hallåååååå!!!! Detta har verkligen vart min sista utväg!
Jag vill ju inte ens äta dom, men jag vet inget mer jag kan göra.

Usch! Mår så jäkla dåligt pga den där jävla slynan på ren svenska!!!
Usch!! säger jag bara om såna elaka & käslokalla människor!
Byt jobb!
Ta inte ut över mig för att du är bitter!

Sitter nu här & funderar på vad jag ska göra.
Hur ska jag kunna lösa detta?
Jag har provat valerina natt eller vad det heter,
men det funka ju inte alls!
Om du/ni har något tips, skriv gärna!

Nu är det dags för mat!
All my love to you all!!


 FUCK YOU........NURSE!!!!

Kommentarer
Postat av: marlene

Och det med att han inte skulle skriva ut nå sömntabletter, det va det FÖRSTA hon hävde ur sig! (Förutom då hon fråga vad jag hade för personnummer i början av samtalet)

2009-11-28 @ 00:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0