Nya shoes!

Ja, skyll på min CHEF!!!
Hennes fel att jag har köpt skor! hehe  ;)

Blev såååå förälskad i dom svart/bruna skorna! *love!love!*
Har tyvärr inte så mycket att skriva.
I fredags var jag med Sanna hos Madde som fyllde! =)
Det var jag, Sanna, Madde och Marielle.
Hade riktigt trevligt! =)
Hoppas att vi gör om det snart...så jag kan slicka Marielle på axeln igen! haha!!! ;)

Annars så har lilla Isac vart sjuk! =(
Han har haft blåsor i hela munnen stackarn!
Har varken kunna äta eller dricka.
Det som gick i var saftsoppa! *Stackars*
Idag (måndag) är han bättre ivafall.
Har fått i sig lite mat och jordgubbskräm.

Nä, här kommer bilderna på mina nya SHOES!!  =)

Ni får ursäkta allt hår på mattan! haha!!






Dags att ladda hem lite musik!
All my love to you all!!  <3

Kommentarer
Postat av: Marielle

oooh! vart kommer skorna ifrån? jättesnygga!! :D puss puss

2009-11-24 @ 08:02:29
URL: http://marielle06.blogg.se/
Postat av: Sanna

GIVE MEEE!!!!!



Love you girl!!

2009-11-24 @ 08:19:35
URL: http://sanna24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0