Sömnbrist AB!

Ja, Isac är fortfarande hemma ifrån dagis.
Han är mycket bättre, men inte riktigt hundra än! =(

Imån ska jag ÄNTLIGEN få komma tillbaks till jobbet ivafall! *skönt*
Man blir lite less på att se samma jäkla väggar hela tiden.
Inte kan man hälsa på någon heller, då Isac har vart sjuk.
menmen...
Trååååååååååååååååååååååkigt har det vart ivafall!

Ja, sömnbrist AB kan man ju lugnt säga att det har vart här!
Har ju haft svårt att sova på nätterna,
har somnat framåt 05-06.00 på morgonen.
Jag har verkligen försökt med allt! (förutom sömntabletter)
Ju mer jag tänker på att jag lär somna i tid, ju längre blir jag vaken! *suckarnas sal*
Jag försöker att "bara va", låta bli att göra något innan jag lägger mig, men ICKE!!
Tycker inte själv att jag har så mycket att tänka på...
Ja, jag vet inte ja.
Igår natt fick jag ingen sömn fönns 08.00
Då Isac vakna av hög feber PRECIS när jag skulle "sova skiten ur kudden" som Peter säger! haha
Då var det bara så glatt att kliva upp igen, sen vägrade han att sova.

Jo, jag har tänkt på att gå & få insomningstabletter, men jag har ätit det förut & jag blir ju så seeeeeg dagen efter!
Lite små deppig blev jag också.
Orka hålla på att prova olika!
Vem fan har råd med det föresten!
Är ju inte precis gratis med tabletterna!
Jaja...

Måste ju berätta om när min dotter var hos sin faster sist och sov över.
Mia & Peter har "någon" som går hemma hos sig.
En ande, , spöke, energi....kalla det va du vill....men ivafall...
Jag uppfatta inte riktigt vad Bella gjorde,
men ivafall så var det väll tidigt på morgonen eller på natten som hon såg deras toalettdörr sakta öppnas & för att sen stängas!
Det va INGEN vaken & det va ju knappast ett djur!
Bella berättade det för Mia morgonen därpå.
Trodde jag skulle ski--a på mig när jag fick höra!  *ryser*
Jag är verkligen troende i dessa saker!
Jag tror på att vi har ett liv efter detta, och att vi har "energier" runt omkring oss hela tiden!
Samtidigt som jag tycker att det är fruktansvärt intressant så kan jag bli lite rädd för det okända ibland =)

Nä, nu mina kära vänner är det dags att slänga i en tvätt & slå på lite kaffe.

Höres sen!
All my love to you all!



Kommentarer
Postat av: Marielle

har du testat akupunktur? det kanske funkar?

2009-11-26 @ 21:17:11
URL: http://marielle06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0