En minigris kanske!?

Ja, sitter här hemma & väntar på att varmvattnet ska komma tillbaks.
Ska upp & jobba imån så jag hinner inte att duscha imån före jobbet.
Gjorde något dumt igår...var inte alls meningen att det skulle bli så...men skadan är redan sked & jag kan inget annat än att be om ursäkt! =(    *dumma lilla jag*

Nä, idag har jag bara vart hemma.
Har sovit ganska mycket,
då jag har vänt på dygnen totalt så lär jag sova på dagarna så att jag är trött till kvällen också!
Visserligen så blir det "lat trött" men bättre d än att va vaken till 05.00 för att sedan kliva upp kl: 06.00!

Ja, jag sitter här med STORA tankar på att öppna eget,
jag säger inte vad, men jag har vela det ett tag nu.
Känns som om det är mer passande för MIG att göra det nu.
Skulle vara fett skönt att få jobba för sitt eget,
kämpa för sig själv!
Ska till AF på tisdag för att höra vart jag ska börja & vad jag bör göra...
ska även höra efter om det finns någon kurs jag kan gå för att plugga ekonomi.
Det ska bli riktigt roligt!   *längtar*

Karlsloken min har gått & lagt sig,
då han åkte på att åka & hämta mamma efter en personalfest! haha!! ;)

Åhh! Har hittat mitt favvodjur nu,
jag VILL, jag VILL, jag VILL HAAAA!!!¨



Alltså allvarligt! hehe
Jag som är lite känslig me hår...denna minigris blir inte mer än 35cm hög!!
Kostar runt 8000-9000:-
Om det skulle va värt d? Klart fan!!!  =)
Dom är lätta att få rumsrena också!
JAG VILL HA!!!
Ska önska mig att karl i julklapp kanske?! hahaha!!!  ;)
Dom luktar inte illa heller sägs d... *gosa*

Svärfar & Maggan var här idag & hälsade på.
Alltid lika trevligt!    =)
Trodde Bella skulle prata sönder Maggan! haha!!   :)

Just ja!!
Har minskat 9cm runt midjan!  *tjohooo*
Jag har typ inte gjort ett skit!
Blir väll att man inte småäter på samma sätt längre,
då man jobbar osv... 
Ska börja med att träna mage, stjärt & ben här hemma.
VÄGRAR att gå på gym, hatar det verkligen!!

Nej nu ska jag duscha!
Höres ev. imån!!

All my love to you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0