Kaffe & gojja

Idag har jag vart hos Sofie.
Vi har druckit kaffe & snackat gojja! =)
Var inte igår som vi träffades...   =P
Vart kvar där ganska länge,
å när tiden va inne så var det bara att packa ihop,
ta min polo -89 , med tjoker & som är 4:a växlad till dagis! (låter som en tracktor också) haha!!
När vi kom hem var det bara till att göra iordning maten & sen slänga dem i sängen.

Tommy var ut till sin far direkt efter jobbet för att fortsätta på gårdagens jobb...
bytte hjullager & bromsskivor på volvon  =)

Ja, jag har inte gjort så mycket idag.
Är ledig ifrån jobbet imån också,
sen jobbar jaf lördag & söndag!   =)
Är lite tröligt på jobbet då man inte jobbar med de ordinarie personalen,
men det får gå endå.   hehe

Nu ska jag sova,
ska försöka skriva nå vettigt i min blogg nästa gång! =)

All my love to you all!
P.s Glöm ej att gå in på länken/bilden å beställa! D.s   =P
Sexleksaker från Lustjakt.se

Kommentarer
Postat av: mike

gar inte att skriva pa facebook sa skriver hara...



hej syster! nu borjar vi komma in i den enorma varmen som e hara! sjukt varmt! har kopt ett par diesel schorts till isac! och tanke kopa en fin hello kitty planbok till annabelle! dom har en skit stor hello kitty affar hara! annabelle skulle alska det :) fraga mamma o pappa om dom har fatt mina sms som jag skickat till dem. isafall kommer jag fortsatta skicka sms! och om dom vill skicka sms till mig sa e det bara att svara som pa ett vanligt sms till de nummer jag har skickat sms till dom! alltsa 0739231726 mitt gammla nummer! jessica ligger pa hotellet o spyr nu! :( sa ska hem till henne o ta hand om henne! stackarn! skulle ha akt till phuket town och shoppat idag eftersom vi bada har brant oss! haha jessica ser ut som en raka! haha amator! men nu har vi massor av skyddskramer och alovera :) men vi mar jatte bra annars och trivs enormt mycket! halsa mamma o pappa att jag lever eller att vi lever, och har det enormt gott! ska forsoka forsta mig pa deras konstiga telefoner. det e inte som i canarie oarna med mynt telefoner! det e na annat konstigt javla system! darfor jag inte har ringt dom! massor av kramar!!!

2009-10-16 @ 05:16:44
Postat av: Petra Ahlsten

Tycker mycket om det du skrivit! Underhållande att se en del nyttiga saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

Postat av: marlene

Petra: Tack! Roligt att höra! =)

Siffrorna har verkligen stigit här på bloggen min, men som sagt var...kan inte förstå riktigt varför! haha!

Men tusen tack för den fina komplimangen!

2010-09-28 @ 15:30:53
URL: http://marleneeriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0