Tack & åter tack! =)

Thanks my sweet friend!
Sanna tar mitt pass imån på jobbet också!   =)
Bara att hojta till smulan!  *kisses*

Ja, som sagt var så har det inte hänt så mycket idag.
Har slängt ungarna i ett bad och lagt Isac, nu är det bara Bella kvar!
Sambon min är på innebandy.
TRÖK!!!

Bara Bella har somnat in så blir det till att krypa ner i ett bad själv.
Ta med en kopp varm te och bara slappna av!

Sitter & letar efter en tatuering!
Jag vet vad jag vill ha, men jag vet inte vart jag ska placera den...
tror det blir på revbenen  *ontont!*
Vill man bli fin får man lida pin! =P
Eller som Mia säger: Smärtan är min bäste vän!
Haha...

Nu ska jag fortsätt leta...ni kanske får se min tatuering senare! hihi!!

All my love to you all!!

Här kommer ett kort på mig och Isac...
Han hade precis blivit född, blev så lyckat då han titta upp på mig d första han gjorde! =)  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0