Bo!

Ja, idag var jag till tandläkarn Bo!! =)
Han var toppen, rekommenderas starkt om du har tandläkar skräck! =)
Moget va?! haha
Jaja, så är det ivafall.
Jobba idag som sagt var mellan 07.30-15.30,
var hem en snabbis å bytte kläder, sen var det dags att åka till B0! =)
Skulle vara där kl:17.50
Gick & va nervös HELA jäkla dan...för det löjliga! haha
Fick en nedsövning redan till den 2/10
Det va snabba ryck! =)
Om jag inte tog den tiden så läre jag vänta mer än 1 månad till!!   =(
Nej nu, måste kirra tandjäkuln NU!!

Imån ska jag åka & kirra naglarna,
kanske åka till valbo en sväng & kolla efter nån klänning tills på lördag.
Man måste ju vara fin på 40-års kalas! =)
Fest var det här!!  =P

Är nu ledig imån & på fredag,
är riktigt sjukt skönt!
På fredag ska jag ÄNTLIGEN få träffa lillfisan min!
MIN CATRIN!!!   <3
Miss you darling!
Vi ses sååå sällan,
så man tar verkligen vara på de gånger vi hinner träffas!

Har inte så mycket att skriva mer,
ska nog gå & lägga mig i tid för engångs skull! hehe!!

All my love to you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0