Ett jäkla strul!

Är ett jäkla strul på jobbet!
Lider med Annika! =(
Hon får ta sån jäkla skit ifrån chefer & från personal...  
Personalen klagar & hon kan ju inte göra så mycket åt det.
Alla verkar tro att jobbet är en jäkla lekplats!!  *morr*
Där har ni alldeles FEL!
Nu blir det skärpning,
å passar det inte kan ni ju leta er vidare.
Varför ska EN person få ta skit för vad alla andra gör?
Jag hejjar på dig Annika!!  =)
Bara att lassa över!!!

Ja, idag har jag jobbat.
Var roligt att få jobba med lärkan Kajsa =)
Man blir så glad när man har henne runt sig...*puss på dig stumpan*
Jobba från 08.00-16.00, fett drygt pass lär jag säga..hehe...thats how it is!!  =P

Imån jobbar jag 10.30-18.00.
Får jobba med Annika & Sanna, ska bli roligt!  =)
Maisam (Världens största idiot) kommer imån också!
Han ska vara kvar hela veckan! *kräk*
Hatar att ha honom i butiken!
Han är högsta chefens bror! (Om jag inte har missuppfattat något väldigt galet här)
Finns inge värre än att ha honom hängandes bakom ryggen!
Han tycker inte om mig & jag tycker definetivt inte om honom!!  =P
Man kanske skulle ge honom världens fetaste välkommst kramen när han kommer! hahahaha!!!

Var iväg till valbo med dotter min...
Vi var & köpte ett par skor till henne (vilket hon verkligen behövde)
Passade på att köpa ett par till Tommy också! =P
Bella hitta sina skor med detsamma! *gissa varför?*



Skickade även efter en jacka & en halsduk till mig själv för ett tag sedan (me like)

Min gosiga & assköna halsduk! =)

På torsdag ska jag ÄNTLIGEN göra naglar!
Jag har vart utan nu ett tag!
Ska ju på 40-års fest  på lördag.
Tommys faster fyller, så då lär man ju fixa till sig lite! =)

Nej nu står det sova på schemat!
Höres imån!

All my love to you!  *kisses*

Kommentarer
Postat av: Kajsa från subban

haha fan vad du är skön! ses imorgon ;)

2009-09-16 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0