Har inte haft tid el. ork!

Ja, som sagt var så har jag varken haft tid eller ork till att skriva i bloggen! =(
Har inte hunnit knäppa nå kort på nya klänningen heller, men lugn, det kommer! =)
Bättre sent än aldrig! hehe

Ja, i lördags var jag & min sambo på 40-års kalas!
Var hur jäkla roligt som helst!!
Trevligt folk & god mat.
Var jätte roligt att få träffa lite Ingemanns.
Dom där människorna är ju inte riktigt kloka, And I like it a lot!!   =)
Dom är ju bara hur underbara som helst!
A lots of love to you all!  <3

Ja, jag var ledig i måndags, blev en STORstädning!
I tisdags jobbade jag, även idag onsdag.
Imån blir det till att jobba 10.30-18.00, segaste passet vill jag säga.  =)

På fredag är jag ledig, men på lördag smäller det igen!
På lördag ska jag & Annika jobba utav bara fäääääääääääään!!!!   hihi
Annika ska prata på skånska och jag ska prata riktigt segt Gävlemål!! haha!!   ;)

Har faktiskt var riktigt roligt att jobba me "the chef" idag.  
Det har vart lite fnitter men endå fått saker gjorda.
Önska verkligen att jag hade en kamera med mig då Annika drog ihop sin alldeles egna "klorin"
& började skura med det på golvet...hahahahaha!!!
Hon är ju inte riktigt klkok!! hahaha
Åh vilken jäkla sörja det blev då!! hahaha!!!
Såg ut som om att det hade vart barn där & dragit med sig lera in!!

Nej, nu ska jag sova, måste samla krafter inför morgondagen!
All my love to you all!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0