Helt slut!

Fyfan!!
Är helt slut efter dagen!
Har var mycket för min lilla skalle känns det som!
Börja jobba 10.30-18.00 idag.

Har inventerat på jobbet...var ju inte igår man gjorde det precis!
Tog ju lite längre tid än vad det gjorde för ca 1,5år sedan. hehe
menmen...snart är jag där igen!  =)

Imån börjar jag kl. 07.30-15.30
Ska fortsätta inventeringen som jag har kvar för att sedan skriva in den i datorn & skicka iväg den! *gulp*
Jag lyckades fan inte att skicka iväg den en enda gång förra året!! hahaha!!
Men nu har jag fått riktiga instruktioner! haha....genom telefon! hahaha!!
Jaja, det går nog asbra! =)
Trust me Annika!! haha  ;)

Chefens bror kom till butiken idag.  *Ugga*
Såg honom i typ 3min, sen försvann han iväg!   =)

Vet inte vad jag skrev tidigare, men på torsdag ska jag ÄNTLIGEN få göra iordning mina naglar igen!
Me verry happy!!   =)
Mia, here I come!!
Fix my nailes!!!

Nej nu börjar Idol strax,
måste se vilka muppar det är ifrån Gävle som är med! =)
Höres imån!

All my love to you all!!!
*Pusselipuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0