Jobbig dag!

Ja, idag har det verkligen vart en tuff & jobbig dag!
Allt som kan gå fel har gått fel!
Illamående har bestigit min kropp hela dan!  =(
Ångesten kom tillbaks & jag visste inte vart jag skulle ta vägen!
Är allt så fel gjort av mig!?
Måste jag verkligen ursäkta mig för allt?!
Jaja, det löser sig!   =)

Idag har jag bara vart hemma,
eller jag var hemma tills Tommy kom hem.
När han kom hem så blev det till att åka till valbo!
Köpte mig ett par nya skor & en festklänning som jag ska ha tills imån! =)
Köpte även örhängen & armband!
Min karl är snäll han! =P

Ja, nu är Mia på plats!
Imån är det examen för henne som nageltecknolog!  *håller tummarna*
Synd bara att jag inte kunde vara med!   =(

Söker jobb som en jubel idiot gör jag också!
Har väll skickat iväg ett par ansökningar,
men i dessa tider är det verkligen svårt att få något!  

Imån  är det jobb.
Börjar kl: 08.30-14.00
ett skönt pass ivafall!  =)
Jobbar nästa helg också!
Tog smulan Sannas pass!  =)
And I would doit again!
Bara att ringa!!   =)

Ja, Isac är ju förkyld som vanligt!
Blir tokig på detta!
Det tar verkligen på en!!
Inte roligt alls...
får hoppas på att det blir bättre snart!   *mammas knubbis*
Man är ju lite orolig över "grissjukan" också!   =/
Det är bara att hålla tummarna och hoppas!

Nej nu ska jag gå & sova,
lär orka upp tills imån!
Ska ju även på 40-års fest imån!

Men vi höres på söndag! =)
All my love to you!!  *kisses*

P.s Kommer kort på skorna osv på söndag! D.s
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0