Jobbigt värre!

Idag har jag som sagt var jobbat.
Var fett trögt!!
Timmarna gick super sakta!
Fick jobba med Annika & Sanna ivafall! <3

Var inge folk ibörjan, men sen jäkla sög det till!
Jag & Sanna jobba som tokar! hihi!!
När man inte är van vid att det kommer mycket folk, ja...då blir det tufft! hihi!!
Jaja, men roligt var det!
Sanna mådde gott ivafall, att jag inte fick gå hem tidigare! hahaha!!

Imån kommer Sanna hit på kaffe & lunch, snacka sig lite gojja & bara vara! *skönt*
Längtar till lördag!
Ska bli fett roligt att få jobba löningslördagen!
Jag hoppas på fullrulle hela tiden!!   =)
workit bitches!!

Isac har vart sjuk nu i 2 dagaar.  *suck*
Tommy har fått vart hemma dessa 2 dagar.
Är så tråkigt n
r barnen bli sjuk!
Han har klarat sig ifrån HÖG feber denna gång ivafall.
Jag var snabb med Iprenen.
Då vi sist gav alvedon så tog det typ 45min innnan den börja värka!
Men denna gång tog Iprenen direkt.  =)

Fyfan!
Har fullt med tvätt!
Har inte lärt mig rutterna mellan jobb & fritid än! hahaha!!  ;)

Åh vad jag är sugen på att få gå ut & skaka loss!
Var en evighet sedan man var ut på krogen!
Jag är absolut ingen krogråtta, men ibland kan det vara roligt att få gå ut för att dansa!

Hmm...såg att Mia logga in nu,
ska tracka henne lite!
Höres imån!
All my love to you all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0