När ska det få ett slut?

Ja, idag var det bara att hämta hem Isac ifrån dagis!
Var super dålig när jag kom å hämta honom!
Huttra & va varm som tusan!  =(
Orolig som va va så ringde jag till rådgivningen,
där man som vanligt inte blir så mycket klokare!

Ringde till läkarn för Bella också.
Finns inget annat dom kan göra för att förbereda inför sticket!  =(
Så...hon ska få genomlida ännu ett stick!  *pust*
Fråga även vad det va dom sökte efter me alla dessa stick osv...
Jag fick veta att det var njursten till 100% ivafall & att d dom skulle göra nu var att kolla vart den exakt sitter & njurens funktion (så den inte är nedsatt)
Fick även veta att vi ev. kommer att få åka till Uppsala för vidare behandling och FLER stick!!  *suck*
Jag blir tokig på det här!

Just nu känns det som om världen bara rasar!!
Vet inte hur mycket mer jag orkar!
Känner att jag bryter ihop snart!!
Inte mer med det...mitt i allt så lär jag hinna med mig själv också!
Då jag lär till tandläkarn (den 16/9) och sedan lär jag till läkarn för att undersöka magen...
då det hugger mer å mer i ländryggen och jag misstänker att jag har urinvärksin......
När fan ska jag hinna det då?
Plus att jag lär jobba!!!
Planer går i stöpet, jag orkar inte mer!!

Jaja, på något konstigt vis så orkar man...med nöd & näppe!   =(
Går väll in i väggen snart! *pang*   =P

Nej nu måste jag ta hand om min sjuka son...
Är sååå jäkla trött!!
Inte lär det bli något sova inatt heller....*suck*
Tur att jag bara jobbar 16-19.15 imån!

All my love to my children!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0