Power walk 2 ggr!

Ja, trot eller ej!
Men idag var jag & Lotta så duktiga att vi gick på en power walk 2ggr!  =)
Första tog vi vid 11.00 tiden & den andra tog vi vid 18.30.
Det va sååå skönt att få gå av sig lite!
I slutet av september börjar jag & Lotta på "Friskis & Svettis"
Ska bli så jäkla skönt!

Vi började morgonen med att lägga "träningsschema" för 2 veckor framåt!
Så, om 2 veckor ska vi mäta oss igen!  =)
Ska bli riktigt spännande!
Vi ska verkligen kämpa arselet av oss dessa 2 veckor.
Stötta varandra...
Det är ju det vi är bäst på!....eller hur snorkråkan min?! hihi!!

Imån blir det en power walk vid 11.00 tiden.
Då min smula ska hämta hem sin son innan vi går.

Nästa steg för mig efter det här (sitter du/ni ner?!)
Då ska jag verkligen ta tag i mitt rökande!
Fan, är så fett less på att röka!
Det är ju inte heller mer "roligt" att röka om vintern!
*kallt*

Nej, nu skka det verkligen hända saker & ting!
Jag lovar inget när det gäller rökningen,
men jag ska VERKLIGEN försöka!

På lördag blir det antagligen fest!
Var ju så jäkla längesen som jag var ut me brudarna!
Är lite nyfiken på hur det är inne på "Harrys"
Har hört att det är mycket 30 plusare där?!
Stämmer d?

Jaja, får väl vänta å se antar jag! =)

Just ja!
Vet inte om jag har berättat?
Den 27/10 ska jag ÄNTLIGEN tatuera mig!
Ska till Diana och tatuera in min "pinuppaängel"
Den är sååå jäkla hot!!!
Nästa tatuering blir på hela sidan av magen! *ajaj*
*smärtan är min bäste vän*  hahha!!

Nej nu ska jag duscha,
sedan blir det till att hoppa i säng.
Ska väl bara vänta på att torktumlarn blir klar! =)

All my love to you all!! 
*kisses*

Kommentarer
Postat av: emma

fan vad hurtiga ni är då! :D visa nu mig att jag är bättre än er på att hålla "tränings scheman" :)

2009-09-10 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0