Tar tillbaks!!! =(

Tar tillbaks det där med "Bättre"
Min stackars Isac hade precis en febertopp på 41grader!!
Kommer att bli en lååång natt det här! *suck*
Vi fick bada och ge honom alvedon, även vädra svalt i sovrummet!
Vad mer kan vi göra???
Febertopparna kommer allt tätare,
då man inte får ge mer än 4gg/dygn, var 4:e - 6:e timme...
hur fan gör jag då om han får tillbaks febertopparna var 2,5 - 3:e timme????
Prova att ringa rådgivningen igen, men det är överbelastat!!

Usch vad jag hatar det här!
Finns risk för att jag lär va hemma ifrån jobbet imån!  *not funny*
Då det nästan är omöjligt att få tag på nån som kan jobba...hur gör man då?
Sover 1tim (vilket jag ev kan hinna med innan jobbet om det forts. så här med febern)
Sååå passande precis nu när man har kommit tillbaks till jobbet igen!  *suck*
Men JOOOOOO!!!
Klart Tommy kan vara hemma ifrån jobbet!!
Men det tjänar inget till, då jag verkligen inte kan släppa blicken ifrån Isac när han är så dålig!
Det går verkligen inte att slappna av!
Och inte mer med det, nu ligger man ju med svininfl....fan på hjärnan också!!
Min stackars lillkille!!

Jaja, få se hur det här slutar!
Inget jag kan göra åt mer än att göra det bästa av situationen!!
Nej nu ska jag gå och känna på min sons panna igen!
Sleep tight!!!  (Ni som får/kan sova)

All my love!!

Kommentarer
Postat av: Lottas syster

Ni får varva alvedon me ipren...de måste vi göra på Maja när hon har så hög feber(alvedon tar inte ner febern på henne när den är så hög)...hoppas att ni fått sova lite iallafall å att Isac blir bättre finns inge värre än när dom små e så sjuka!! Kram Lottas syster i umeå

2009-09-02 @ 07:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0