Jäkla idioter på röntgen!!

Ja, var på sjukan med Bella igår!
Gick ju som det gick!
En väldigt sur mamma gick ifrån sjukhuset ivafall.   =(

Vi kom dit för att sätta ett "flygplan"
Skulle ju spruta in kontrastmedel genom den inför röntgen på njurarna...
efter att Bella hade fått lugnande & satt planet, så var det dags att åka ner till röntgen.
När vi kom ner dit tog dom först ett kort (utan kontrastmedlet)
sedan försvann röntgen personalen...efter en stund kom kärringjäveln in med en gubbe hack i häl...efter honom rullades en ultraljudsmaskin in...Hmm....
Tror ni inte gubbjäveln säger att vi inte behöver göra nån röntgen,
pg.a att dom hade fått in en ny ultraludsmaskin som var mycket bättre än den dom hade...så dom kunde med den se det dom ville!!!
JÄVLA IDDON!!!!
Så...Bella hade helt i ONÖDAN fått lugnande och "planet"!!!
Min stackars kicka va ju förfan ledsen i 2 jäkla timmar för det här innan & efter planet var satt!
Alltså utsatte vi henne för 3:e gången...fast denna gång helt i onödan med "planet"!!
Snacka om dålig komunikation mellan läkarna!!
Fy fan vad arg jag var...
Hon som satte "planet" vart tom arg på dom.
Hon sa till dem att dom kunde ha informerat om det,
kärringen från röntgen blev då lite putt på henne...KÄRRING!!
Anna som hon hette var helt underbar med Bella.
Utan henne hade det absolut inte gått!
*Tack Anna*
OCH TACK LOTTA POTTA!!!!!!!  <3<3    =)
Ivafall så verkade det som om Bella har kissat ut stenen.
Dom kunde inte längre se den,
så nu vet jag inte vad som komma skall!

Idag har jag jobbat.
Var skönt att få öppna!
Man har liksom nästan hela dan kvar då.   =)
Har inte gjort så mycket mer annars idag.
Har haft fullt upp här hemma.

Nu ska jag & min älskade mysa till "drag me to hell" & äta kina mat!! *mums*
Sååå....

All my love to ya!!   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0