Paj & sjuk son!

Jag å Lotta är sååå hurtiga!
Vi har vart ut å gått nu varje dag! =)
3 dagar då!!! hahahahaha!!!
Igår blev det en lite mer slö promenad.
Hade Alvin (Lottas son) och hunden Nemo med oss!
Men det gick jätte bra endå! =)
Indra (Lottas andra hund) blev halt i ena tassen då hon va ut med oss sist & gick 7km!  =(
Stackars lilla Indra!
Blev antagligen för hårt för henne att gå längst asfalt. 
Men vi hoppas på att hon blir bra snart,
så både hon & Nemo kan följa med ut i skogen & power walka! =)
Där i skogen kan ju hundarna springa lös, så vi kan gå som 2 iddon ivafall! =)

Igår gjorde jag en köttfärspaj för första gången!
Den blev ju rätt så fin & go för att vara jag!! hahaha!!

(När jag tryckt ut degen)


Tjusig va?! hehe

Ja idag är jag hemma ifrån jobbet, då Isac är sjuk.  *suck*
Eller jag är hemma tills Tommy kommer hem,
sen åker jag till jobbet för att byta av med Annika.
Stackars henne, hon jobbar å sliter som ett djur!!!  =(

Vi har knappt nån personal just nu,
så när nån bir sjuk så är det verkligen svårt att få in nån!
Jaja, det är som det är just nu.
Håller på att ta in ny personal,
så det kommer nog att bli hipp som happ i början.

Nu ska jag ta hand om min son som är grinig å trött!
Ska lägga honom tänkte jag!

Skriver mer ikväll!
All my love to you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0