Goaste ungarna i stan! <3

Nu har Isacs feber äntligen lagt sig! *peppar,peppar för fan!*    hehe!
Han fick sista alvedonet vid 11.00 imorse, har inte sedan dess behövt mer!  =)
Man var ju klart orolig som satan här ett tag,
då den där jäkla inflensan härjar vilt!
Vi fick kliva upp inatt för att ge honom alvedon,
han hade en febertopp på 41grader stackarn!
Han fick även bada, vilket han glatt gjorde lilleman!
Han bara ÄLSKAR att bada!!   =)


Mina älsklingar!!


Goaste ungarna i stan!!  =)

Ja, imån är det dags för sjukhusbesök för Bella igen!
Kontraströntgen ska hon göra! =(
"Flygplan" i arm/hand igen! *suck*
Min Lotta potta ska följa med oss!   =)
Få se om Tommy kan komma loss ifrån jobbet till dess.

Idag Har jag jobbat på eftermiddan.
Var fett drygt kan jag säga!
Då man inte hade så mycket sömn inatt så kände man sig typ halvberusad!! haha
Hängde inte med i nånting!

Nu ska jag sova, så man orkar upp imån!
Kankse gosa ner sig med sin karl lite!  <3

All my love to my family!!!   <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0